Hotel Nh Stuttgart Sindelfingen
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Características
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Hotel Nh Stuttgart Sindelfingen
This 4-star hotel offers elegant, air-conditioned rooms with free Wi-Fi. It lies directly beside the Daimler/Mercedes-Benz headquarters and bus station in Sindelfingen, a short walk from the historic centre. The NH Stuttgart/Sindelfingen offers bright, welcoming rooms with neutral tones and wooden furniture. All modern facilities are provided, including minibar and cable TV. Guests can relax in the hotel's sauna and solarium, or take advantage of discounted rates at the nearby fitness centre. There is a snack bar next to the reception which offers soft drinks and snacks 24 hours a day. Sit back in the bar/lounge area of the NH Stuttgart/Sindelfingen. Enjoy a refreshing drink, as well as light Swabian dishes. The romantic Old Town is a short walk away. A 4-minute drive takes you to the A81 motorway, and Stuttgart can be reached in 20 minutes.
Outros nomes de Hotel Nh Stuttgart Sindelfingen:
Condições e serviços
Geral
- O check-in tem início às: 15:00
- O check-out termina às: 12:00
- WiFi
- Internet
- Estacionamento
- Se permite animais de estimação
- Ar condicionado
- Elevador
- Quartos para não fumantes
- Zona de fumadores
Serviços de receção
- Depósito de bagagens
- Cofre forte
- Balcão de turismo
Lazer e família
- Discoteca
Alimentação e bebidas
- Restaurante
- Cardápios dietas especiais (mediante pedido)
- Serviço de quarto
Instalações de negócios
- Centro de Negócios
- Salas de reuniões
Lojas
- Lojas
Bem-estar
- Solário
- Spa
- Sauna
- Academia
Opiniões
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