Hotel The B Nagoya
Onde está o alojamento?
Características
Escolha seu quarto
Hotel The B Nagoya
Located in the downtown area of Sakae facing the greenery of Hisaya Street, the b nagoya is a short 3-minute walk from Sakae Subway Station's exit 13. It offers massage services and free WiFi is available throughout the property. The air-conditioned guestrooms at the b nagoya are equipped with a fridge, a work desk and a TV with satellite channels. The en suite bathroom comes with Shiseido bath amenities and a bathtub. Guests can enjoy a breakfast at Iris from 07:00-09:00 for an extra fee. Laundry and dry cleaning services are offered. Luggage storage can be found at the 24-hour front desk. There is also a 24-hour convenience store on the ground floor, and complimentary coffee is available at the lobby at any time of day. Public parking is available off site for an additional charge. Nagoya Castle is a 20-minute subway ride from the b nagoya. The hotel is a 50-minute drive from Chubu International Airport. Exit 1 of Yabacho Subway Station is about a 4-minute walk away.
Outros nomes de Hotel The B Nagoya:
Condições e serviços
Geral
- O check-in tem início às: 15:00
- O check-out termina às: 11:00
- WiFi
- Internet
- Estacionamento
- Ar condicionado
- Aquecimento Central
- Elevador
- Quartos para não fumantes
- Proibido fumar em todo o hotel
- Não admite animais
Serviços de receção
- Recepção 24 horas
- Depósito de bagagens
- Cofre forte
Alimentação e bebidas
- Máquina de venda automática (bebidas)
Instalações de negócios
- Salas de reuniões
Serviço de limpeza
- Serviço diário de limpeza
- Prensa para calças
- Lavanderia
Bem-estar
- Massagem
Opiniões
Os comentários expressam as opiniões pessoais dos clientes reais da Destinia que preencheram o questionário enviado pela Destinia, após a sua estadia no alojamento, ou que preencheram o mesmo através da secção correspondente do website. Estas opiniões não representam necessariamente as da Destinia. Não serão publicadas as avaliações que contenham informações objetivamente falsas, insultos ou opiniões humilhantes, ou aquelas que contenham dados pessoais dos clientes. As classificações atribuídas são calculadas realizando uma média das pontuações atribuídas através do preenchimento do questionário.