Novotel Hyderabad Convention Centre
Onde está o alojamento?
Características
Escolha seu quarto
Novotel Hyderabad Convention Centre
Located in the business hub of Hyderabad, HITEC City, this 5-star hotel is connected to Hyderabad International Convention Centre. The hotel is at a 45-minute drive from Rajiv Gandhi International Airport and shares a close proximity to corporates & IT Parks like Cyber Tower (2.2 km), Mindspace (3.9 km), Google (3.7 km), Gachibowli (5 km), IBM (6.5 km), Accenture (8 km) and Microsoft (8 km). The hotel comprises of newly renovated 288 well-appointed rooms & suites, elegantly decorated with modern-day amenities like satellite TV, a minibar, and tea/coffee making facilities. The rooms offer views of the pool, vast green spaces and city skyline. The hotel provides car rental facilities for convenience. For great wine and dine options, both indoors or by the poolside, there are 4 dining options – Food Exchange, La Cantina, Le Café and The Bar – offering local and contemporary cuisines. The hotel also offers a myriad of recreational activities: 24-hrs fitness centre, jogging track, swimming pool, gaming zone, spa & salon facilities.
Outros nomes de Novotel Hyderabad Convention Centre:
Condições e serviços
Geral
- O check-in tem início às: 14:00
- O check-out termina às: 12:00
- WiFi
- Estacionamento
- Elevador
- Não admite animais
Serviços de receção
- Recepção 24 horas
- Depósito de bagagens
Lazer e família
- Discoteca
Alimentação e bebidas
- Restaurante
- Bar
- Café no local
Instalações de negócios
- Centro de Negócios
Serviço de limpeza
- Lavanderia
Bem-estar
- Piscina
- Piscina infantil
- Spa
- Banho turco / Sauna a vapor
- Academia
Opiniões
Os comentários expressam as opiniões pessoais dos clientes reais da Destinia que preencheram o questionário enviado pela Destinia, após a sua estadia no alojamento, ou que preencheram o mesmo através da secção correspondente do website. Estas opiniões não representam necessariamente as da Destinia. Não serão publicadas as avaliações que contenham informações objetivamente falsas, insultos ou opiniões humilhantes, ou aquelas que contenham dados pessoais dos clientes. As classificações atribuídas são calculadas realizando uma média das pontuações atribuídas através do preenchimento do questionário.